Sea Change Greek Islands 11km

Όλοι οι συμμετέχοντες και οι συνοδοί τους έχουν 35% έκπτωση στα ακτοπλοϊκά τους εισιτήρια με τη Bluestar Ferries!

Περιγραφή διαδρομής

Η μικρή διαδρομή των αγώνων της Κυριακής είναι 11χλμ. και έχει θετική υψομετρική +430μ. Είναι ένας αυθεντικός αγώνας βουνού με μονοπάτια και θα λέγαμε πως είναι εισαγωγικός για όσους θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία από ορεινούς αγώνες. Είναι άκρως εντυπωσιακή η διαδρομή καθώς διερχόμαστε από παραθαλάσσια αλλά και ορεινά τοπία. Το πέρασμα μέσα από μια σπηλιά σίγουρα θα μείνει στη μνήμη όλων όσων τρέξουν!

Η εκκίνηση δίνεται στην πλατεία Μανδηλαρά στο λιμάνι της Νάξου και αμέσως μετά από 200μ. εισερχόμαστε σε παραλία. Τρέχουμε στην άμμο για 350μ. και ανηφορίζουμε ελαφρά σε χωμάτινο μονοπάτι. Αφού διέλθουμε ανάμεσα σε σπίτια (τσιμεντόδρομος), στον οικισμό Γρόττα, θα ακολουθήσουμε μονοπάτι χωμάτινο. Τρέχουμε πάνω σε μια εξαιρετική ράχη για 800μ. και δίπλα μας έχουμε τη θάλασσα. Κατηφορίζουμε σε παραλία και αμέσως ανηφορίζουμε απότομα μέχρι την άσφαλτο. Εδώ εθελοντές φροντίζουν για να περάσουμε απέναντι με ασφάλεια και ακολουθούμε έντονα ανηφορικό μονοπάτι. Περνάμε από ξωκλήσι και ανηφορίζουμε απότομα. Είμαστε στο 2,5 χιλιόμετρο που είναι και το πιο τεχνικό τμήμα (βοηθητικά σχοινιά) αλλά συνάμα και το πιο εντυπωσιακό καθώς περνάμε μέσα από σπηλιά!

Φτάνουμε στη Ι.Μ. Χρυσοστόμου όπου είναι το 2,9χλμ. και υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού με νερά (ΣΤ.ΑΝ.1). Ακολουθούμε ανηφορικό απότομο μικρό χωματόδρομο και φτάνουμε σε εθελοντή στην είσοδο του μονοπατιού. Τρέχουμε πια σε ορεινό τοπίο και περνάμε από πέτρινα κτίσματα που είναι παλιές στάνες (δείγματα τοπικής αρχιτεκτονικής). Δεξιά μας έχουμε την κορυφή Ξυλόκαστρο (336μ.) ενώ  τρέχουμε με δυτική κατεύθυνση και σύντομα φτάνουμε στο γραφικό ξωκλήσι του Αγ. Φωκά στο 4,8χλμ. Συνεχίζουμε με νότια κατεύθυνση και στο 5,3χλμ. φτάνουμε σε κεντρικό χωματόδρομο όπου εθελοντής μας δείχνει την πορεία μας (εδώ χωρίζει η μικρή με τη μεγάλη διαδρομή).

Ακολουθούμε το χωματόδρομο και στο 5,8χλμ. συναντάμε τον σταθμό με πλήρη ανεφοδιασμό (ΣΤ.ΑΝ. 2). Εισερχόμαστε σε μονοπάτι χωμάτινο με ανατολική κατεύθυνση. Περνάμε από εντυπωσιακούς βράχινους όγκους και βοσκοτόπια. Φτάνουμε στο 7χλμ. σε μικρό χωματόδρομο και τον ακολουθούμε σε έντονη κατηφορική κλίση. Σύντομα φτάνουμε στο 8χλμ. σταθμό ανεφοδιασμού (ΣΤ.ΑΝ. 3) ο οποίος είναι ο πρώτος που συναντήσαμε μετά την εκκίνηση. Τα επόμενα 2χλμ. είναι κοινά με τα πρώτα της διαδρομής ώστε να απολαύσουμε το πέρασμα μέσα από τη σπηλιά. Λίγο πριν το τερματισμό (10,2χλμ.) θα αλλάξουμε πορεία και θα κάνουμε το γύρο του Κάστρου. Θα περάσουμε μέσα από γραφικά σοκάκια τρέχοντας σε καλντερίμι. Τελικά θα βγούμε στην πλακόστρωτη παραλία. Θα διανύσουμε τα τελευταία 400μ. περνώντας μπροστά από τα παραλιακά μαγαζιά και θα απολαύσουμε το χειροκρότημα των κατοίκων της Νάξου!

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι, από 18 ετών και πάνω!

Ημερομηνία διεξαγωγής: 21 Απριλίου 2019
Ώρα: 8:45
Σημείο εκκίνησης: Πλατεία Μανδηλαρά, Λιμάνι Νάξου

Σταθμοί Ανεφοδιασμού:

Οι σταθμοί ανεφοδιασμού στη διαδρομή των 11 χλμ είναι 3.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: Να έχουμε μαζί μας τον δικό μας ασκό ή παγούρι, γιατί η διοργάνωση παρέχει μπουκαλάκι με νερό μόνο στον τερματισμό(!!) για οικολογικούς καθαρά λόγους! Στους σταθμούς τροφοδοσίας που δεν υπάρχουν πηγές, θα γεμίζουμε τον ασκό σου!

Κόστος αγώνα: 15 ευρώ

Παροχές

• συμμετοχή σε δύο αγώνες (Castle Trail και Sea Change Greek Islands 11km)
  • ηλεκτρονική χρονομέτρηση
  • συμμετοχή στο Pasta Party
  • τροφοδοσία στους Σταθμούς Ανεφοδιασμού
  • αναμνηστικό μετάλλιο
  • τεχνικό μπλουζάκι του αγώνα